ສິ່ງ​ທີ່ຄູຄວນ​ຮູ້​ກ່ອນ​ຈັດ​ເຮັດ​ແຜນ​ການ​ຈັດການ​ຮຽນ​ຮູ້​

ສິ່ງ​ທີ່ຄູຄວນ​ຮູ້​ກ່ອນ​ຈັດ​ເຮັດ​ແຜນ​ການ​ຈັດການ​ຮຽນ​ຮູ້​   
       
ການ​ຂຽນ​ແຜນ​ການ​ສອນ​ເປັນ​ພາລະ​ສຳລັບຄູ​ຜູ້​ສອນ​ເຮັດໃຫ້ຄູ​ບໍ່​ຢາກ​ຂຽນ​ແຜນ​ການ​ສອນ​   ແຕ່​ສຳລັບ​ຫຼັກ​ສູດ​ 51  ມີ​ແນວ​ທາງ​ໃຫ້ຄູ​ຈັດ​ເຮັດ​ຫນ່ວຍ​ການ​ຮຽນ​ເປັນ​ຫນ່ວຍ​ຫຼາຍ​ໆ​ຄາບ​  ອ​ນຸ​ໂລມ​ໃຫ້ຄູ​ເຮັດ​ແຜນ​ການ​ສອນ​ເປັນ​ຫນ່ວຍ​ໄດ້​     ແຕ່​ສຳລັບຄູ​ຜູ້​ສອນ​ທີ່​ຈະ​ເຮັດ​ຜົນ​ງານ​ທາງ​ວິ​ຊາ​ການ​ເພື່ອກ​ອ​ກຳນົດ​ຕຳແໜ່ງ​ຫລື​ເລື່ອນ​ຕຳແໜ່ງ​ໃຫ້​ສູງ​ຂຶ້ນ​  ການເຮັດ​ແຜນ​ເປັນ​ຫນ່ວຍ​ໃຫຍ່​ໆ​ນັ້ນ​ຄົງ​ບໍ່​ໄດ້​  ດັ່ງ​ນັ້​ນົກ​ຣູນ​ອົງ​ມາ​ສຶກ​ສາ​ແນວ​ການ​ຂຽນ​ແຜນ​ການ​ສອນ​ຫລື​ການ​ຂຽນ​ແຜນ​ການ​ຈັດການ​ຮຽນ​ຮູ້​ກ່ອນ​ລົງ​ມື​ຂຽນ​ແຜນ​ຈິງ​
ແນວ​ການ​ຈັດ​ເຮັດ​ແຜນ​ການ​ຈັດການ​ຮຽນ​ຮູ້​
1.   ຄວາມຫມາຍ​ແລະ​ກຣະ​ບວນ​ການ​ຈັດການ​ຮຽນ​ຮູ້​
         1.1  ແຜນ​ການ​ຈັດການ​ຮຽນ​ຮູ້​  ໝາຍ​ເຖິງ​   ແຜນ​ການ​ສອນ​ນັ້ນ​ເອງ​  ແຜນ​ການ​ຈັດການ​ຮຽນ​ຮູ້​ທີ່​ດີ​  ຄວນ​ມີ​ກິດຈະກຳ​ການ​ຮຽນ​ຮູ້​ທີ່​ໃຫ້​ຜູ້​ຮຽນ​ໄດ້​ປະຕິບັດ​ຈິງ​ເໝາະ​ສົມ​ກັບ​ຄວາມ​ສາມາດ​ ຄວາມ​ຖະຫນັດ​ແລະ​ຄວາມ​ສົນ​ໃຈ​ຂອງ​ຜູ້​ຮຽນ​ ໃຫ້​ຜູ້​ຮຽນ​ໄດ້​ຄົ້ນ​ພົບ​ຄຳ​ຕອບ​ຫລື​ການ​ກະທຳ​ດ້ວຍ​ຕົນເອງ​ ໃຫ້​ຜູ້​ຮຽນ​ຮັບ​ຮູ້​ແລະ​ນຳ​ກຣະ​ບວນ​ການ​ໄປ​ໃຊ້​ຈິງ​ໃນ​ຊີວິດ​ປະຈຳ​ວັນ​ ທັງຫມົດ​ທັງ​  ສົ່ງ​ເສີມ​ການ​ໃຊ້​ວັດ​ດຸ​ອຸປະກອນ​ທີ່​ສາມາດ​ຈັດ​ຫາ​ໄດ້​ໃນ​ທ້ອງ​ຖິ່ນ​ ໂດຍຄູ​ຄອຍ​ຖ້າ​ໃຫ້​ຄຳ​ແນະ​ນຳ​ແລະ​ເບິ່ງ​ແຍງ​ນັກ​ຮຽນ​
          1.2 
ກຣະ​ບວນ​ການ​ຈັດການ​ຮຽນ​ຮູ້​   ຕາມ​ແນວ​ທາງ​ປະຕິ​ຮູບ​ກຣະ​ບວນ​ການ​ຮຽນ​ຮູ້​ 
                    1)  
ຈັດ​ຊີ້ນ​ຫາ​ແລະ​ກິດຈະກຳ​ສອດ​ຄລ້ອງ​ກັບ​ຄວາມ​ສາມາດ​ ຄວາມ​ສົນ​ໃຈ​ແລະ​ຄວາມ​ຖະຫນັດ​ຂອງ​ຜູ້​ຮຽນ​
                    2)  
ຈັດການ​ຮຽນ​ຮູ້​ໃຫ້​ເກີດ​ທຸກ​ເວລາ​ທຸກ​ສະຖານ​ທີ່​ ປຣະ​ສານ​ກັບ​ຜູ້ບ​ກົກ​ຮອງ​ ບຸກ​ຄົນ​ໃນ​ຊຸມ​ຊົນ​ເພື່ອ​ພັດທະນາ​ຜູ້​ຮຽນ​
                    3)   
ຝຶກ​ທັກ​ສະ​ກຣະ​ບວນ​ການ​ຄິດ​ ວິ​ເຄາະ​ ແລະ​ການ​ແກ້​ບັນຫາ​
                    4)   
ຈັດ​ໃຫ້​ຮຽນ​ຮູ້​ຈາກ​ປະສົບການ​ຈິງ​ ໄດ້​ປະຕິບັດ​ຈິງ​ ຄິດ​ເປັນ​ ເຮັດ​ເປັນ​ ຮູ້​ຈັກ​ແກ້​ບັນຫາ​ ໃຝ່​ຮູ້​ໃຝ່​ຮຽນ​ຢ່າງ​ຕໍ່​ເນື່ອງ​
                    5)  
ຈັດການ​ຮຽນ​ຮູ້​ປະສົມ​ຜ​ສານ​ສາ​ຣະ​ຄວາມ​ຮູ້​ດ້ານ​ຕ່າງ​ໆ​ທັງຫມົດ​ທັງ​ປຸກ​ຝັງ​ ເຈົ້າ​ທຳ​ ຄ່າ​ນິຍົມ​ອັນ​ພຶງ​ປະສົງ​ແກ່​ຜູ້​ຮຽນ​
                    6)   
ຈັດ​ບັນ​ຢາ​ກາດ​  ສະພາບ​ແວດ​ລ້ອມ​ ສື່​ ສິ່ງ​ອຳ​ນວຍ​ຄວາມສະດວກ​ຕໍ່​ການ​ຮຽນ​ຮູ້​  ທັງຫມົດ​ທັງ​ໃຊ້​ການ​ວິ​ຈັຍ​ໃຫ້ເປັນ​ສ່ວນຫນຶ່ງ​ຂອງ​ກຣະ​ບວນ​ການ​ຮຽນ​ຮູ້​
2.   ສິ່ງ​ທີ່​ຕ້ອງ​ສຶກ​ສາ​ກ່ອນ​ລົງ​ມື​ຂຽນ​ແຜນ​ການ​ຈັດການ​ຮຽນ​ຮູ້​
          2.1   ສຶກ​ສາ​ຫຼັກ​ສູດ​ສະຖານ​ສຶກ​ສາກ​ລຸ່ມ​ສາ​ຣະ​ການ​ຮຽນ​ຮູ້​ການ​ງານ​ອາ​ຊີບ​ແລະ​ເທກ​ໂນ​ໂລ​ຢີ​
          2.2  
ສຶກ​ສາ​ມາດຕະຖານ​ການ​ຮຽນ​ຮູ້​  ມາດຕະຖານ​ການ​ຮຽນ​ຊ່ວງ​ຊັ້ນ​
          2.3  
ວິ​ເຄາະ​ຫຼັກ​ສູດ​
          2.4  
ສຶກ​ສາ​ທຳມະຊາດ​ຂອງ​ກລຸ່ມ​ສາ​ຣະ​ການ​ງານ​ອາ​ຊີບ​ແລະ​ເທກ​ໂນ​ໂລ​ຢີ​
          2.5  
ສຶກ​ສາ​ການ​ວັດ​ຜົນ​ແລະ​ການ​ປຣະ​ເມີນ​ຜົນ​
          2.6  
ສຶກ​ສາ​ແຫຼ່ງ​ຮຽນ​ຮູ້​ແລະ​ສື່​
          2.7  
ສຶກ​ສາ​ອົງ​ຄ໌​ປະກອບ​ຂອງ​ແຜນ​ການ​ຈັດການ​ຮຽນ​ຮູ້​
          2.8  
ສຶກ​ສາ​ເທກ​ນິກ​ວິທີ​ການ​ສອນ​ທີ່​ຫຼາກ​ຫຼາຍ​
          2.9  
ອອກ​ແບບ​ແຜນ​ການ​ຈັດການ​ຮຽນ​ຮູ້​
          2.10 
ຈັດ​ເຮັດ​ແຜນ​ການ​ຈັດການ​ຮຽນ​ຮູ້​
3.    ຫຼັກ​ໃນ​ການ​ຈັດ​ເຮັດ​ແຜນ​ການ​ຈັດການ​ຮຽນ​ຮູ້​
         3.1   ຄວນ​ຮູ້​ວ່າ​ສອນ​ເພື່ອ​ຫຍັງ​
         3.2  
ໃຊ້​ວິທີ​ການ​ສອນ​ຢ່າງໃດ​
         3.3   
ສອນ​ແລ້ວ​ຜົນ​ເປັນ​ຢ່າງໃດ​
4.   ອົງ​ຄ໌​ປະກອບ​ຂອງ​ແຜນ​ການ​ຈັດການ​ຮຽນ​ຮູ້​
          4.1   ສາ​ຣະ​ສຳຄັນ​
          4.2  
ຈຸດປະສົງ​ການ​ຮຽນ​ຮູ້​
          4.3  
ຊີ້ນ​ຫາ​/ສາ​ຣະ​ການ​ຮຽນ​ຮູ້​
         4.4  
ກິດຈະກຳ​ການ​ຮຽນ​ຮູ້​
         4.5  
ການ​ວັດ​ແລະ​ປຣະ​ເມີນ​ຜົນ​ (ມີ​ເກນ​ການ​ວັດ​ຜົນ​ທີ່​ຊັດເຈນ​)
         4.6  
ສື່​ແລະ​ແຫຼ່ງ​ຮຽນ​ຮູ້​
         47   
ຄວາມ​ຄິດ​ເຫັນ​ຂອງ​ຜູ້ບ​ຣິ​ຫານ​/ຜູ້​ນິ​ເທດ​
         4.8  
ບັນ​ທຶກ​ຜົນ​ຫຼັງ​ສອນ​
5.   ສ່ວນ​ປະກອບ​ຂອງ​ແຜນ​ການ​ຈັດການ​ຮຽນ​ຮູ້​ທີ່ດ​ມ​ບູນ​ນ໌​
        5.1   ປົກ​
        5.2  
ໃບ​ຮອງ​ປົກ​
        5.3   
ຄຳ​ນຳ​
        5.4  
ສານ​ບັຍ​
        5.5  
ມາດຕະຖານ​ການ​ຮຽນ​ຮູ້​
        5.6  
ຕາ​ຣາງ​ວິ​ເຄາະ​ມາດຕະຖານ​ການ​ຮຽນ​ຮູ້​
        5.7   
ຕັວ​ຊີ້​ວັດ​ແລະ​ສາ​ຣະ​ການ​ຮຽນ​ຮູ້​ຣາຍ​ພາກ​/ຣາຍ​ປີ​
        5.8   
ຄຳ​ອະທິບາຍ​ຣາຍ​ວິ​ຊາ​
        5.9   
ຫນ່ວຍ​ການ​ຮຽນ​ຮູ້​
        5.10  
ແຜນ​ການ​ຈັດການ​ຮຽນ​ຮູ້​
        5.11  
ສື່​/ນ​ວັດ​ກຳ​
        5.12  
ບັນ​ນາ​ນຸກ​ຣົມ​
6.   ແນວ​ທາງ​ການ​ຂຽນ​ແຜນ​ການ​ຈັດການ​ຮຽນ​ຮູ້​
        6.1   ສາ​ຣະ​ສຳຄັນ​
                     ສາ​ຣະ​ສຳຄັນ​   ໝາຍ​ເຖິງ​  ຂໍ້ຄວາມ​ທີ່​ເປັນ​ແກ່ນ​ຂອງ​ຊີ້ນ​ຫາ​ສາ​ຣະ​  ຫຼັກ​ການ​  ຂໍ້​ເທັດ​ຈິງ​ ແລະ​ແນວ​ຄິດ​ຕ່າງ​ໆ​ຂອງ​ຊີ້ນ​ຫາ​ສາ​ຣະ​ຂອງ​ແຜນ​ການ​ສອນ​ນັ້ນ​
         
ວິທີ​ຂຽນ​
                    1) 
ຂຽນ​ຢ່າງ​ສະຫລຸບ​ ກຣະ​ຊັບ​
                    2) 
ໃຊ້​ຄຳ​ທີ່​ມີ​ຄວາມຫມາຍ​ເຈາະ​ຈົ່ງ​ ແນ່ນອນ​ ເຊັ່ນ​  “ເປັນ​”  “ປະກອບ​”  “ໝາຍ​ເຖິງ​”  “ຄື​”
                    3)  
ເປັນ​ການ​ຂະຫຍາຍ​ຊື່​ເລື່ອງ​
                    4)  
ຂຽນ​ເປັນ​ຄວາມ​ຣຽງ​ຫລື​ເປັນ​ຂໍ້​ກໍ​ໄດ້​  ສ່ວນ​ໃຫຍ່​ນິຍົມ​ເປັນ​ຄວາມ​ຣຽງ​
                    5) 
ເຣີ່ມ​ດ້ວຍ​ສິ່ງ​ທີ່​ຈຳ​ເປັນ​ແລະ​ສຳຄັນ​ທີ່ສຸດ​ຂອງ​ຊີ້ນ​ຫາ​ກ່ອນ​ແລ້ວ​ຕາມ​ດ້ວຍ​ຣາຍ​ລະອຽດ​ທີ່​ສຳຄັນ​
ເຊັ່ນ​  ຂຽນ​ຊື່​ເລື່ອງ​  ຕາມ​ດ້ວຍ​   ເປັນ​ /ໝາຍ​ເຖິງ​/ຄື​  ແລ້ວ​ຕາມ​ດ້ວຍ​  ຂໍ້ຄວາມ​ຂະຫຍາຍ​ຊື່​ເລື່ອງ​
        
6.2  ຈຸດປະສົງ​ການ​ຮຽນ​ຮູ້​
                       ການ​ຂຽນ​ຈຸດປະສົງ​ການ​ຮຽນ​ຮູ້​ ເປັນ​ການ​ບອກ​ໃຫ້​ຮູ້ວ່າ​ເມື່ອ​ສີ້ນສຸດ​ການ​ສອນ​ແລ້ວ​ຜູ້​ຮຽນ​ຈະ​ເຮັດ​ຫຍັງ​ໄດ້​ດ້ວຍ​
       
ວິທີ​ຂຽນ​
                  1)  
ຂຽນ​ໃຫ້​ສອດ​ຄລ້ອງ​ກັບ​ຜົນ​ການ​ຮຽນ​ທີ່​ຄາດ​ຫວັງ​ ແລະ​ມາດຕະຖານ​ການ​ຮຽນ​ຮູ້​ຊ່ວງ​ຊັ້ນ​
                  2)  
ຂຽນ​ໃຫ້​ສັງເກດ​ໄດ້​ ວັດ​ໄດ້​
                  3)  
ການ​ຂຽນ​ມີ​ອົງ​ຄົ໌ບ​ຣະ​ກອບ​  3  ສ່ວນ​
                          
ສ່ວນ​ທີ່​ 1   ເປັນ​ພຶດຕິກຳ​ (ໃຊ້​ຄຳ​ກຣິ​ຢາ​)
                          
ສ່ວນ​ທີ່​ 2   ເງື່ອນ​ໄຂ​ຫລື​ສະຖານນະການ​
                          
ສ່ວນ​ທີ່​ 3   ເກນ​ (ຄວາມ​ສາມາດ​ຂັ້ນ​ຕ່ຳ​ໃນ​ການ​ບັນ​ລຸ​ຈຸດປະສົງ​ )
      
  6.3  ຊີ້ນ​ຫາ​ສາ​ຣະ​/ສາ​ຣະ​ການ​ຮຽນ​ຮູ້​
                    1)   ຂຽນ​ໃຫ້​ມີ​ຄວາມ​ຖືກ​ຕ້ອງ​
                    2)  
ຂຽນ​ໃຫ້​ສອດ​ຄລ້ອງ​ກັບ​ຈຸດປະສົງ​ການ​ຮຽນ​ຮູ້​ຂໍ້​ຕໍ່​ຂໍ້​
                    3)  
ຂຽນ​ຊີ້ນ​ຫາ​ໃຫຍ່​   ຊີ້ນ​ຫາ​ຍ່ອຍ​ແລະ​ມີ​ຣາຍ​ລະອຽດ​ຂອງ​ຊີ້ນ​ຫາ​
       
 6.4   ກິດຈະກຳ​ການ​ຮຽນ​ຮູ້​
                  1)  ກິດຈະກຳ​ທີ່​ຈັດ​ຄວນ​ເປັນ​ກິດຈະກຳ​ການ​ຮຽນ​ຮູ້​ ທີ່​ເນັ້ນ​ຜູ້​ຮຽນ​ເປັນ​ສຳຄັນ​  ຢົກ​ຕັວ​ຢ່າງ​   ເຊັ່ນ​
                            • 
ກິດຈະກຳ​ການ​ຊັກ​ຖາມ​  ຄື​ການຕັ້ງ​ຄຳ​ຖາມ​ໃຫ້​ຊ່ວຍ​ກັນ​ຕອບ​  ອາດ​ຊັກ​ຖາມ​ເປັນ​ກລຸ່ມ​ຫລື​ໃນ​ຊັ້ນ​ຮຽນ​  ກ່ຽວກັບ​ເລື່ອງ​ທີ່​ຮຽນ​  ຫລື​ກິດຈະກຳ​ທີ່​ປະຕິບັດ​
                            • 
ກິດຈະກຳ​ການ​ອ​ພິບ​ຣາຍ​  ຫົວຂໍ້​ການ​ອ​ພິບ​ຣາຍ​ອາດ​ເປັນ​ຂໍ້ຄວາມ​ຫລື​ເປັນ​ຄຳ​ຖາມ​ກໍ​ໄດ້​  (ສ່ວນ​ໃຫຍ່​ນິຍົມ​ຫົວຂໍ້​ທີ່​ເປັນ​ຄຳ​ຖາມ​)  ຜູ້​ອ​ພິບ​ຣາຍ​ແຕ່​ລະ​ຄົນ​ຈະ​ສະແດງ​ເຫດຜົນ​ຫລື​ອະທິບາຍ​ເພື່ອດ​ນັບ​ສ​ນຸນ​ ຫລື​ໂຕ້​ແຢ້ງ​ຫົວຂໍ້​ທີ່​ກຳນົດ​ໂດຍ​ບໍ່​ມີ​ການ​ແບ່ງ​ຝ່າຍ​  ແລະ​ບໍ່​ມີ​ການ​ລົງ​ມ​ຕິ​  ອາດຈະ​ເປັນ​ການ​ອ​ພິບ​ຣາຍ​ປາກ​ເປລົ່າ​ໃນ​ກລຸ່ມ​ຫລື​ໃນ​ຊັ້ນ​ຮຽນ​ແລະ​ອາດ​ໃຫ້​ທຸກ​ຄົນ​ຂຽນ​ສະຫລຸບ​ຜົນ​ການ​ອ​ພິບ​ຣາຍ​ 
                            • 
ກິດຈະກຳ​ການ​ສະແດງ​ຄວາມ​ຄິດ​ເຫັນ​  ຄື​ການຕັ້ງ​ຂໍ້​ສັງເກດ​  ຫລື​ໃຫ້​ຂ້ອດ​ຣຸບ​  ຕາມ​ຄວາມ​ຕິດ​ເຫັນ​ຫລື​ຕາມ​ເຫດຜົນ​ຂອງ​ແຕ່​ລະ​ບຸກ​ຄົນ​ໂດຍ​ບໍ່​ຈຳ​ເປັນ​ຕ້ອງ​ສະໜັບ​ສະໜູນ​ຫລື​ຄັດ​ຄ້ານ​  ອາດ​ສະແດງ​ຄວາມ​ເຫັນ​ໂດຍ​ເວົ້າ​  ຫລື​ຂຽນ​  ຖ້າ​ເປັນ​ການ​ຂຽນ​ຈະ​ມີ​ລັກສະນະ​ທຳນອງ​ດຽວ​ກັບ​ການ​ຕອບ​ຄຳ​ຖາມ​ທີ່​ຕ້ອງ​ການ​ໃຫ້​ສະແດງ​ຄວາມ​ເຫັນ​ຫລື​ເຫດຜົນ​ປະກອບ​ຄຳ​ຕອບ​ໃນ​ຄຳ​ຖາມ​ປຣະ​ເພດ​ໃຫ້​ຕອບ​ເສ​ຣີ​
                            • 
ກິດຈະກຳ​ການ​ຄົ້ນ​ຫາ​  ຄື​ການສຶກສາ​ຄົ້ນ​ຄວ້າ​ຫາ​ຂໍ້​ເທັດ​ຈິງ​  ຂໍ້​ມູນ​ສາ​ຣະ​ສົນ​ເທດ​  ຫລື​ທັກ​ສະ​ກຣະ​ບວນ​ການ​(ການ​ກະທຳ​ຫຼາຍ​ການ​ກະທຳ​ ຊຶ່ງ​ກະທຳ​ຕໍ່​ເນື່ອງ​ກັນ​ໄປ​ເປັນ​ຊຸດ​ເພື່ອ​ໃຫ້​ເກີດ​ຜລໍ​ປິ້ງ​ໜຶ່ງ​)  ຊຶ່ງ​ອາດ​ເຮັດ​ໂດຍ​ການ​ລວບລວມ​ຫລື​ສືບ​ຄົ້ນ​ຂໍ້​ມູນ​ຫຼັກ​ຖານ​ທາງ​ປະຫວັດສາດ​ ແລະ​ສັງຄົມ​ວັດທະນະທຳ​ ການ​ບັນ​ທຶກ​  ວິ​ເຄາະ​  ສັງ​ເຄາະ​  ການ​ທົດລອງ​  ການ​ກວດ​ສອບ​ກົດ​ຫລື​ຫຼັກ​ການ​ທາງ​ເສຣດ​ຖ໌​ສາດ​  ການ​ຫາ​ຄຳ​ຕອບ​ໃນ​ວິ​ຊາກ​ນິດ​ສາດ​  ການ​ແກ້​ບັນຫາ​ໃນ​ຊີວິດ​ປະຈຳ​ວັນ​
                    2) 
ເທກ​ນິກ​ການ​ຂຽນ​ກິດຈະກຳ​ການ​ຮຽນ​ຮູ້​
                             •
ຂຽນ​ໃຫ້​ສອດ​ຄລ້ອງ​ກັບ​ຈຸດປະສົງ​ການ​ຮຽນ​ຮູ້​ແລະ​ສາ​ຣະ​ສຳຄັນ​
                             •
ຈັດ​ກິດຈະກຳ​ທີ່​ຫຼາກ​ຫຼາຍ​ເນັ້ນ​ໃຫ້​ຜູ້​ຮຽນ​ໄດ້​ປະຕິບັດ​ຈິງ​ ເພື່ອ​ນຳ​ໄປ​ສູ່​ການ​ບັນ​ລຸ​ຈຸດປະສົງ​ການ​ຮຽນ​ຮູ້​
                              • 
ໃຊ້​ກຣະ​ບວນ​ການ​ຮຽນ​ທີ່​ເໝາະ​ສົມ​
          
 6.5    ການ​ວັດ​ຜົນ​ແລະ​ປຣະ​ເມີນ​ຜົນ​
                    1)   ຂຽນ​ໄດ້​ສອດ​ຄລ້ອງ​ກັບ​ຈຸດປະສົງ​ການ​ຮຽນ​ຮູ້​ຂໍ້​ຕໍ່​ຂໍ້​
                     2)  
ມີ​ອົງ​ຄ໌​ປະກອບ​ຍ່ອຍ​ຄົບ​ຖ້ວນ​  ເຊັ່ນ​
                             • 
ວິທີ​ວັດ​
                             • 
ເຄື່ອງ​ມື​ວັດ​
                             • 
ເກນ​ການ​ວັດ​ທີ່​ຊັດເຈນ​
            
6.6  ສື່​ແລະ​ແຫຼ່ງ​ຮຽນ​ຮູ້​
                   1)   ສື່​ເໝາະ​ສົມ​  ສອດ​ຄລ້ອງ​ກັບ​ຊີ້ນ​ຫາ​/ ສາ​ຣະ​ການ​ຮຽນ​ຮູ້​  ກິດຈະກຳ​ການ​ຮຽນ​ການ​ສອນ​ແລະ​ຜູ້​ຮຽນ​
                   2)  
ຣຽງ​ລຳ​ດັບ​ໃຫ້​ສອດ​ຄລ້ອງ​ກັບ​ກິດຈະກຳ​ການ​ຮຽນ​ຮູ້​
                    3)  
ຣະ​ບຸ​ສື່​/ ແຫຼ່ງ​ຮຽນ​ຮູ້​ທີ່​ຊັດເຈນ​
            
6.7    ການ​ວັດ​ຜົນ​ແລະ​ປຣະ​ເມີນ​ຜົນ​
                    1)  
ຂຽນ​ໄດ້​ສອດ​ຄລ້ອງ​ກັບ​ຈຸດປະສົງ​ການ​ຮຽນ​ຮູ້​ຂໍ້​ຕໍ່​ຂໍ້​
                    2)  
ມີ​ອົງ​ຄ໌​ປະກອບ​ຍ່ອຍ​ຄົບ​ຖ້ວນ​  ເຊັ່ນ​
                            • 
ວິທີ​ວັດ​
                            • 
ເຄື່ອງ​ມື​ວັດ​
                           • 
ເກນ​ການ​ວັດ​
            
6.8    ບັນ​ທຶກ​ຜົນ​ຫຼັງ​ສອນ​

7.   ແຜນ​ການ​ຈັດການ​ຮຽນ​ຮູ້​ທີ່​ມີ​ຄຸນນະພາບ​  ສັງເກດ​ໄດ້​ດັ່ງ​ນີ້​
            7.1    ມີ​ອົງ​ຄ໌​ປະກອບ​ຄົບ​ຖ້ວນ​
            7.2   
ຂຽນ​ແຕ່​ລະ​ອົງ​ຄ໌​ປະກອບ​ໄດ້​ຖືກ​ຕ້ອງ​ ຊັດເຈນ​
            7.3   
ອົງ​ຄ໌​ປະກອບ​ຂອງ​ແຜນ​ມີ​ຄວາມ​ສຳພັນ​ສອດ​ຄລ້ອງ​ກັນ​
            7.4   
ນຳ​ກຣະ​ບວນ​ການ​ສອນ​ມາ​ໃຊ້​ຢ່າງ​ເໝາະ​ສົມ​
            7.5   
ເມື່ອ​ສຳເລັດ​ສິ້ນ​ກຣະ​ບວນ​ການ​ຮຽນ​ຮູ້​ແລ້ວ​ຜູ້​ຮຽນ​ເກີດ​ການ​ຮຽນ​ຮູ້​ຕາມ​ຈຸດປະສົງ​ທີ່​ກຳນົດ​
             7.6   
ບັນ​ທຶກ​ຜົນ​ຫຼັງ​ສອນ​ໄດ້​ຊັດເຈນ​

ความคิดเห็น

โพสต์ยอดนิยมจากบล็อกนี้

ປັດສະຍາຂອງການສຶກສາ 5 ສາຂາ

ການວິເຄາະ swot ຕົນເອງ